Naročilo

Kateri izdelek bi mi priporočili kot darilo?

Če niste prepričani, kateri vonj bi razveselil prejemnika darila, vam priporočamo, da izberete enega izmed različnih velikosti darilnih paketov, ki jih najdete v naši spletni trgovini v razdelku darilni paketi

Imate v ponudbi darilne bone?

Iščete idealno darilo, s katerim boste zadovoljili želje obdarovanca? Darilni bon ponuja neskončne možnosti, zaradi katerih bo vsak našel nekaj, kar mu je všeč.

Darilni boni so na voljo v vrednosti 10, 30, 50 in 100 € v naši spletni trgovini.

Več informacij o bonih najdete na povezavi: www.PUELLAvonjave.si/darilni-bon

Kako uporabiti kodo za popust?

Kupone za popuste podarjamo samo prek akcij na naših družbenih omrežjih, naročnikom na naše glasilo, preko vplivnežev, radijskih oglasov in podobnih kanalov.

Če ste kupon prejeli na drug način, kot so spletne ocene ali nezanesljiva spletna mesta, ki obljubljajo veljavne kupone, je verjetno prevara.

Veljavnost kupona pa lahko preverite tako, da ga vnesete v nakupovalno košarico, natančneje v polje Vstaviti kupon za popust.

Kako lahko naročim Puellu?

Naše izdelke lahko naročite prek spletnega trgovca www.PUELLAvonjave.si, kjer lahko izberete način dostave, plačila ter različne različice naših izdelkov.

Naša spletna trgovina ponuja aktualne podatke za vsak izdelek, kot so: cena, podroben opis vonja, sestava, način doziranja in druge koristne informacije.

Ali lahko naročim iz tujine?

Pošiljke dostavljamo samo v okviru Evropske unije, razen Malte, Cipra in otokov, ki pripadajo evropskim državam.

Kaj se zgodi po zaključku naročila?

Najprej izvajamo preverjanje pravilnosti podatkov in vsebine v naročilu. Nato se vaše naročilo pripravi, zapakira in pripravi za odpremo v skladišču.

Po odpremi pošiljke bo kupec vedno obveščen prek e-pošte s številko za sledenje, kjer lahko spremlja dostavo in izve, kdaj bo dostavljeno.

Kaj, če je izdelek, ki sem ga želel kupiti, že razprodan?

V primeru, da kateri od naših izdelkov trenutno ni na voljo na zalogi, se vedno trudimo obvestiti naše stranke o njegovi razpoložljivosti prek e-pošte ali prek naše spletne strani in družbenih omrežij.

Tako želimo zagotoviti, da boste čim prej prejeli informacije o razpoložljivosti izdelkov, ki vas zanimajo.

Zato vam priporočamo, da aktivno spremljate vsaj enega od teh načinov komunikacije, da boste vedno pravočasno obveščeni.

Ali lahko prekličem naročilo?

Da, vaše naročilo lahko prekličemo, tudi če je že bilo poslano. Denar vam bo vrnjen šele po potrditvi prevoznika, da se pošiljka vrača k nam.

8 items total
Back shopping